miercuri, 2 septembrie 2009

Cinematografele din Piteşti


Recunosc, sunt un adept al mersului la cinema. Prefer să dau 7-8 lei şi să merg la cinema decât să stau acasă şi să mă uit la cel mai nou film de pe nu-mai-ştiu-ce torrente sau oDC. Apropo de oDC, mai bine renunţaţi la el că s-a pus Poliţia pe dat amenzi. În fine, să revenim. Ideea e că, indiferent dacă e vară sau iarnă, îmi place să merg într-un astfel de loc. Sau cel puţin îmi plăcea... şi spun asta pentru că e o adevărată aventură să mergi la unul dintre cele 2 cinema-uri din orasul Piteşti. În primul rând, că miroase foarte urât şi în al doilea rând că iarna dacă nu apuci să stai lângă un calorifer mobil, vei îngheţa de frig. Am păţit-o eu, şi de atunci mi-am promis ca nu voi mai călca prin cinematografe nerenovate de 1000 de ani, mai ales când e foarte frig.
Mă întreb cum naiba se întâmplă că tot administratorii fac pe victimile şi se plâng că nu le vin oamenii la filme. Păi frate, cum să ai spectatori dacă nu le oferi condiţii? Cum să vin eu la cinema, să dau banii şi să îngheţ de frig pe acolo. Culmea, şi pe banii mei! Şi cu un reşou clasic şi de demult sau un calorifer pe ulei nu vei ridica niciodată standardele unui cinematograf, ba dimpotrivă. Şi nu doar condiţiile sunt de vină, pentru că şi vara sunt sălile goale. Pe lângă faptul că nu oferă condiţii decente, nu aduc nici filme noi, ci preferă să le ruleze pe cele de acum 2-3 ani.
Oricum, nu-mi fac probleme...din septembrie se deschide Cinema City din Euromall, care cu siguranţă va fi un cinematograf ultra-modern şi în care vom avea toate condiţiile necesare pentru a urmări un film. Era nevoie de aşa ceva!

Numai bine,
Marian Dumitru (dumisblog.com)
dumis@dumisblog.com

Un comentariu: