vineri, 4 septembrie 2009

Miros de weekend


E vineri, suntem deja aproape de miezul zilei si urmeaza.... Weeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeend! De azi dupa-masa ne delectam cu Internet Zone provided by Dumis @ Muntenia Fm, iar maine Dj Jasc vine in On Time.
Din cate am inteles de la un alt dj cunoscut din Pitesti, Dj Upside, acest domn Jasc e pe locul 5 in Romania. Si cica s-ar ocupa si de productie. Sunt curioasa daca prin alte parti va mai fi lume, din moment ce aici e un super invitat!
Voi afla tot din auzite pentru ca ma relochez la Recea pt o nunta sambata seara..
Go on with the show, party people!

4 comentarii:

  1. nu chiar locul 5 locul 9 mi-as fi dorit eu sa fie locul 5 chiar mai sus. e unul dintre preferatii mei ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai dat gata cand ai zis ca te relochezi la Recea ! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate am amanat emisiunea pentru saptamana viitoare. Probleme tehnice.

    RăspundețiȘtergere