luni, 13 iulie 2009

Despre Tauri...


Se zice ca cei din zodia Taur au o inclinatie spre lucruile practice: de la bucatarit, la facut curat (:D), la schimbat becuri, dat cu tarnacopu` si reparat clanta de la usa de birou.

Logic, eu, Andreea Bobeica, sunt in Taur, si cum pe la minunatul meu birou nu se prea perinda niciun meserias, am luat problema in propriile-mi maini. Vezi mai sus reparat clanta de la usa de birou. O operatie atat de simpla, incat ma mir cum de mi-a fost atat de greu sa gasesc doua (2)... suruburi si sa rezolv treaba.

Asta a fost pe departe cel mai usor lucru pe care l-am facut la minunatul birou. Pentru ca tot vorbem de schimbat becuri, sarcina asta am indeplinit-o de nenumarate ori.

Pana intr-o zi cand un bec s-a spart, iar eu am incercat sa scot filamentul cu o mini-cheie franceza fara maner de plastic :D Ceva gen dum-dum in actiune: am sarit de pe scaunul pe care eram urcata in secunda 0. Noroc ca nu era nimeni pe langa mine sa ma fac de ras...

A fost cu final fericit, insa! Sefu` a chemat pe cineva de a facut reparatiile necesare si acum becul sta mereu aprins ;)

2 comentarii:

  1. Lasa ca te faci tu mare si inveti ca becurile sparte se desfac numai cu un patent cu maner izolant. Sau ar mai fi o solutie : sa intrerupi curentul.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Geocer :)) da, o sa tin minte de acum incolo

    RăspundețiȘtergere