vineri, 31 iulie 2009

Sfaturi

Dupa intalnirea bloggerilor am primit un sfat ca sa mai cresc si eu numarul celor care intra: sa scriu mai des. Eh, s-a intamplat o scurta perioada de timp, dupa care iar am intrat in repaus de bloguit. Nu ca nu as avea idei, dar se gaseste mereu altceva de facut care imi ia din timpul pentru scris... Cum ar fi faptul ca trebuie sa apara noul numar al revistei si a fost nevoie de munca pentru machetare, contracte, machete, trimis machete clientilor pentru aprobare etc.
Sau faptul ca mai este nevoie de machete si pentru minicards si pliante pentru salon...
Oricum, dupa cum se vede, motive mi-am fabricat. Dar nu ma ajuta deloc daca chiar vreau sa am vizitatori...
Ar trebui sa imi trec in agedna, zilnic, cate o ora pentru scris pe blog. Si sa nu fie o ora imposibila, la care sa imi fie somn si sa nu am chef de nimic.
De azi inainte, intre... 16 si 17 sa spunem, scriu pe blog.

Daca nu vedeti nicio postare, trageti-ma de urechi, va rog!!! :D

Un comentariu:

  1. Andreea, dă urechiuşele să te iau de ele. E 3 august şi tu n-ai mai postat nimic de 3 zile :)

    RăspundețiȘtergere